لیوان پلاستیکی | بلاگ

لیوان پلاستیکی

ساخت وبلاگ
پاکت مواد غذایی

به جرعت می توان گفت یکی از محبوب ترین و مقاوم ترین نوع های بسته بندی مواد غذایی که به عنوان جذاب ترین نوع بسته بندی پلاستیکی نیز محسوب می شود پاکت مواد غذایی است که قادر به تولید انواع نوع های بسته بندی های پاکتی به صورت عمده می باشد .

این نوع بسته بندی یا همان پاکت های ایستاده تنها برای مواد غذایی مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه هر صنفی می تواند هر نوع محصولی را در این نوع بسته بندی ها قرار دهد ، و حتی برای طلا و جواهر فروشی ها ، لوازم آرایش ، فروشندگان موبایل و … نیز این نوع بسته بندی را تولید کرده است .

تاثیر پاکت ایستاده در حجم فروش

همانطور که پیش تر گفتیم این نوع از بسته بندی به علت جنس خاص و شکیل و مقاوم و قابلیت چاپ پذیری بالا تاثیر مستقیمی در چشم خریدار در پشت ویترین های فروشگاه ها دارد که باعث جلب توجه مشتریان به پاکت های ایستاده می شود .

پاکت ایستاده زیپ دار یا وکیوم

برای درب این نوع از پاکت ها می توان به سه روش عمل کرد که عبارتند از :

  1. سفارش با زیپ کیپ
  2. سفارش به صورت وکیوم
  3. سفارش با وکیوم و زیپ کیپ

اگر به صورت زیپ کیپ خالی می خواهید سفارش دهید باید به این نکته توجه کنید که امکان باز شدن زیپ کیپ وجود دارد که این امر باعث عبور هوا از درون بسته بندی و فساد آن می شود از همین رو برای تولیدی ها و مواردی که نیاز به زمان بالایی تا مصرف دارند پیشنهاد نمی شود . این مورد بیشتر مورد مصرف عطاری ها ، و غرفه های مواد غذایی است .

اما می توان با استفاده از وکیوم امکان نفوذ پذیری هوا را به صفر رساند که بیشتر تولیدی ها این نوع را سفارش می دهند تا زمان حمل و نقل و رسیدن به دست مشتری هیچ مشکلی برای محتوای بسته بندی شده ایجاد نشود .

مطالب پیشنهادی :

سلفون محافظ غذا 1000 متری ایرانی و کره ای اصل
خصوصیات مواد پلاستیک
 

با سفارش به صورت وکیوم و زیپ کیپ یکی از آسان مصرف ترین نوع های بسته بندی را خواهید داشت زیرا مصرف کند بعد از باز کردن وکیوم می تواند به صورت دستی نیز بسته بندی را باز و بسته کند و نیازی به تعویض بسته بندی نداشته باشد که در آخر موجب دیدن بیشتر بسته بندی توسط مصرف کنند و افزایش میزان فروش شما خواهد شود .

 

تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها ( انجام کلیه امور سفارش سازی بسته بندی )

هر نوع سفارش سازی از طرف مشتری قابل انجام می باشد ، به طور مثال می توانید برای مشاهده مواد داخل بسته بندی به صورت پاکت پنجره دار سفارش دهید یا اینکه روی بسته بندی سوپاپ تعبه کنید و دیگر مواردی که در ذهن دارید .

هر نوع سفارش سازی اعمم از تعبیه رگال ، تعبیه دسته ، تعبیه سوپاپ ، وکیوم های خاص و … نیز پذیرفته می شود .

 قیمت پاکت ایستاده زیپ دار و قیمت چاپ روی آن

قیمت پاکت بر حسب قیمت مواد اولیه پلی اتیلنی ، opp ، cpp و bopp قیمت گذاری می شود که به علت وضعیت اقتصادی نابسامان و تغییر لحظه ای قیمت امکان درج قیمت درون سایت وجود ندارد از همین رو برای دریافت قیمت کافیست با ما تماس حاصل فرمایید .

قیمت چاپ نیز بر حسب تعداد رنگ های موجود روی بسته بندی قیمت گذاری می شود که باید طرح را به ما ارجاع دهید تا در سریع ترین زمان ممکنه قیمت را به شما اطلاع دهیم .

 

 

منبع : www.saniplastmehr.com

لیوان پلاستیکیپلاستیک,پاکت مواد غذایی,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:55

سلفون محافظ غذا 1000 متری ایرانی و کره ای اصل

سلفون محافظ غذا 1000 متری و سایر اندازه های آن به طور کلی برای بسته بندی انواع مبلمان، قارچ، سبزیجات و … استفاده می شود. این محافظ ها در دو نوع کره ای و ایرانی تولید می شود و هر کدام بسته به اندازه و سایزی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند. در کنار سلفون های 1000  متری نوع 500 متری آن نیز وجود دارد که می تواند انتخاب بسیار خوبی برای خریدارها باشد.

محافظ غذا 1000 متری

تولید کنندگان سلفون محافظ غذا

سلفون و محافظ های غذا محصولاتی هستند که در سایز های مختلف در ایران و سایر کشورها تولید می شوند. بر خلاف انواع ظروف یکبار مصرف که تنها در ایران تولید می شود و واردات آن از کشورها انجام نمی گیرد، محافظ های غذا از برخی از کشورها توسط تاجران ایرانی وارد می شود.

یکی از کشورهایی که تولیدات خود را روانه بازارهای ایران می کند، کشور کره است. این کشور با تولید سلفون های 1000 و 500 متری در کیفیت های بسیار بالا جای خود را در بازار خرید و فروش ایرانی باز کرده است.

از طرفی ایران نیز دارای تولیدی های در رابطه با سلفون های غذا در اندازه های مختلف است.

این سایز ها از 5 متری گرفته تا 1000 متری در کارخانه های تولیدی ایرانی عرضه می شود.

محافظ غذا 1000 متری

مطالب پیشنهادی :

خصوصیات مواد پلاستیک
چاپ اختصاصی نايلکس و نایلون
 

سلفون 1000 و 500 متری کره ای

سلفون کره ای در میان ایرانیان بسیار پر طرفدار است. از طرفی قیمت های آن بسبت به رقبای ایرانی نسبتا بالاتر است.

وارداتی بودن این محصول یکی از عوامل افزایش قیمت محسوب می شود که خریدارها نسبت به آن آگاهی کامل دارند.

سلفون های کره ای در اندازه های 500 و 1000 متری با ضخامت مناسب و مرغوبیت بالا تولید می شوند و در بازارهای فروش کشورهای دیگر مانند ایران عرضه می گردد.

[highlight color=”green”]برای خرید سلفون محافظ غذا کره ای اصل با مجموعه فرتاک تماس بگیرید.[/highlight]

محافظ غذا 1000 متری

قیمت سلفون محافظ غذا 1000 متری

قیمت های هر محصولی بسته به شرایط خاصی تعیین می گردد. به طور کلی تعیین کننده های قیمت در بازارهای خرید و فروش خود تولید کننده ها و شرکت ها هستند.

تولیدی ها قیمت های محصولات را به نمایندگی های پخش خود اعلام می کنند و از این طریق فروش سلفون محافظ صورت می پذیرد.

فروش مستقیم محافظ غذا 1000 متری نیز با توجه به کشور و برند تولید کننده دارای قیمت های متنوعی است.

البته در نظر داشته باشید شرکت هایی که مانند فرتاک فروش عمده وبی واسطه این محصلات را از درب کارخانه دارند قیمت های بسیار مناسب تری را ارائه می دهند.

محافظ غذا 1000 متری

خرید سلفون مبلی

سلفون های محافظ 1000 متری از محصولاتی هستند که کاربرد های بسیار فراوانی دارند. یکی از این کاربردها برای بسته بندی مبلمان است.

تولیدی های مبل می توانند این محافظ ها را در هر اندازه و برند تولیدی دلخواه از مجموعه های معتبر خرید کنند.

لیوان پلاستیکیپلاستیک,سلفون,محافظ غذا,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:55

خصوصیات مواد پلاستیک

موارد مصرف پلاستیک در زندگی بسیار زیاد است، پلاستیک یکی از موادی است که از کاربرد‌های زیادی برخوردار است در این صورت است که با توجه به این مواد پلاستیکی و قابلیت‌هایی که برای آن وجود دارد به شکل مطلوبی در همه صنایع از آن بهره برد و تاثیرگذاری همه جانبه‌ای را برای صنعت پلاستیک در نظر داشت.
با این حال برای مواد پلاستیکی خصوصیات و ویژگی‌های متفاوتی امکان دارد که وجود داشته باشد در برخی از شرایط این امکانات و ویژگی‌ها می‌توانند به میزان زیادی برای تمامی ‌پلاستیک‌هایی که تولید می‌شوند به صورت یکسان به کار برده شود.
با توجه به این که مواد پلاستیک در صنعت به خوبی به کار برده می‌شود از این رو به بهره‌مندی آن در صنعت‌های مهم یکی از پیشرفت‌هایی بوده است که برای صنعت پلاستیک موجود بوده است.

سبک بودن پلاستیک

یکی از ویژگی‌هایی که برای مواد پلاستیک گرانول باید به کار برده شود سبک بودن آن می‌باشد، در این شرایط است که با توجه به سبکی و راحتی که برای پلاستیک وجود دارد این نکته را نیز باید مورد بررسی قرار داد که ویژگی سبک بودن برای پلاستیک به عنوان یکی از فاکتور‌های مهم به کار برده می‌شود.
سبک بودن پلاستیک را می‌توان با توجه به مواد دیگری که در طبیعت یافت می‌شود، مد نظر قرار داد.

سبک بودن پلاستیک می‌تواند نسبت به سایر فلزات مقایسه شود که در این صورت پلاستیک گزینه اول یعنی سبک بودن را به خود اختصاص می‌دهد زیرا سایر فلزات از وزن‌های سنگین‌تری برخوردار هستند.
با این حال این سبکی باعث شده است که از این مواد پلاستیکی به خوبی در مکان‌های متفاوتی به کار برده شوند.
در هر صورت به کار بردن مواد پلاستیکی در صنعت در هر قسمتی از آن بهینه خواهد بود البته به شرطی که تمام استاندارد‌های لازم برای آن در نظر گرفته شده باشد.

بطری آب معدنی
پلاستیک روکش خوبی است

یکی از کار‌هایی که با بهره‌مندی از پلاستیک می‌توان انجام داد به این صورت است که به راحتی می‌توان به عنوان سرکش بر روی کابل‌ها و سیم‌ها به کار برده شوند.
در این زمان است که قابلیت خوبی برای این روکش‌ها می‌تواند وجود داشته باشد که توانسته‌اند با توجه به فاز الکتریسته‌ای بودن این سیم‌ها و کابل‌ها از این مواد پلاستیکی بهره ببرند.
بنابراین با استفاده از این مواد پلاستیکی به خوبی می‌توان از این قابلیت بهره برد زیرا مواد پلاستیکی می‌تواند به میزان زیادی به صورت یک عایق کار خود را انجام دهد.
عایق بندی به شکل مطلوبی می‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد در این حالت بسیاری از سیم‌ها و کابل‌هایی که به کار برده شده‌اند به صورت بسیار دقیقی از مواد پلاستیکی بهره می‌برند.
در این صورت است که به خوبی می‌توان از قابلیت پلاستیک که به صورت موثری توانسته است در صنایع الکتریکی به کار برده شود بهره‌مند شد.
با این حال بهتر خواهد بود که تمامی ‌این نکات را در این حالت مورد بررسی قرار داد بهتر خواهد بود که از تمامی روش‌هایی که از پلاستیک می‌توان بهره برد را مد نظر قرار داد زیرا کمک بزرگی به صنعت‌های متفاوت و همین طور بزرگ خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی :

چاپ اختصاصی نايلکس و نایلون
ظروف یکبار مصرف غذاخوری سلفی
 

جایگزین خوبی هستند

یکی از نکاتی که در رابطه با خصوصیات مواد پلاستیک می‌توان به آن اشاره کرد این است که از این مواد به جای شیشه نیز به کار برده می‌شود.
مواد پلاستیکی دارای قابلیت شفاف‌سازی هستند و می‌توانند به صورت بسیار صاف و یکنواختی به کار برده شوند.
در این حالت است که از مواد شیشه‌ای به خوبی استفاده شود در بیشتر موارد دیده شده است که زمانی که از مواد پلاستیکی بهره برده می‌شود باید به صورت بسیار شفافی آن را به کار برد.

تجهیزات پلاستیکی پزشکی
با این حال برخی از گزینه‌ها در رابطه با بکارگیری مواد پلاستیکی دارای ارجحیت نسبت به سایر گزینه‌ها و فاکتور‌ها در این رابطه خواهد بود. این مایع شفاف می‌تواند کارایی خوبی داشته باشد و به خوبی به کار برده شود.
بنابراین در بیشتر صنعت‌ها به صورت جایگزین از این مواد بهره برده می‌شود و بهتر خواهد بود که این مواد پلاستیکی را به شکل موثری به کار برد.
یکی از جایگزین‌های خوبی که برای شیشه می‌توان در نظر داشت مواد پلاستیکی است که در آینده می‌تواند مسیر بسیار روشنی را در صنعت شیشه‌سازی نصیب خود کند و گوی سبقت را از رقیبان خود در این زمینه بگیرد.
در این زمان است که می‌توان این نکته را نیز بیان کرد که برخی از افراد استفاده از ظرف‌های پلاستیکی را مناسب نمی‌دانند البته این نکته نیز در برخی از موارد می‌تواند درست باشد در این صورت است که بیشتر به کارگیری از شیشه را مناسب‌تر می‌دانند.
بنابراین در این شرایط به کار بردن مواد پلاستیکی که به صورت شیشه‌ای قرار دارند و مورد بهره برداری قرار داده می‌شوند می‌توانند مضراتی داشته باشند اما این دلیل نمی‌شود که از آن‌ها استفاده نشود.
با این حال میزان ضرری که می‌تواند در این مواد وجود داشته باشد بسیار کمتر از آن چیزی است که می‌توان نسبت به آن فکر کرد در این صورت بهتر خواهد بود که در بیشتر موارد در حالت‌هایی که مواد داغ هستند به کار برده نشوند و مناسب خواهد بود که زمان درست را برای مصرف به کار برد.
بنابراین استفاده‌هایی که مرطوب نباشد و همین طور این که مایع‌های داغ در آن‌ها به کار برده نشود می‌تواند به میزان زیادی در کمتر کردن ضرر آن موثر و مفید باشد.

تخمین رنگ به کار برده شده در مواد پلاستیکی

در این مواد پلاستیکی به راحتی نمی‌توان از رنگ استفاده کرد زیرا خود این مواد قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند و نیازی نیست که از رنگ‌های دیگر برای این که مواد و قطعاتی که با پلاستیک ایجاد می‌شود را رنگ داد.
بنابراین نکته مهمی ‌که برای مواد پلاستیکی می‌توان بیان کرد به این صورت است که مواد نیازی به رنگ کردن ندارند و به نوعی نیز از شدت استفاده از مواد شیمیایی برای رنگ کردن آن کم می‌شود.
به هر حال مواد پلاستیکی توانسته‌اند کاربرد‌های زیادی داشته باشند و هر کدام از قطعاتی که به صورت پلاستیکی ایجاد می‌شوند می‌توانند به میزان زیادی در صنعت‌های متفاوتی مورد استفاده قرار داده شوند در این صورت است که صنعت پلاستیک خود یکی از مهم‌ترین ارکان‌هایی است که در کشور ایجاد شده است.

 
 
 
لیوان پلاستیکیپلاستیک,مواد پلاستیک,یکبار مصرف,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:55

چاپ اختصاصی نايلکس و نایلون

بسیاری از برند های فروشگاهی در هر صنفی ( مواد غذایی ، پوشاک ، لوازم الکترونیکی و … ) برای دریافت بازده و افزایش راندمان خود به فکر تبلیغات دیجیتالی و تبلیغاتی قابل لمس هستند که اولین مرحله برای برند سازی داشتن بسته بندی منحصر به فرد است که با چاپ اختصاصی نايلکس و نایلون این امر امکان پذیر است .

در ادامه مطلب انواع نوع های پلاستیک دسته دار مناسب برای چاپ لوگو ، برند و هر نوع تبلیغاتی را نام خواهیم برد و قیمت تولید و چاپ هر یک را بررسی خواهیم کرد.

پلاستیک دسته دار چند نوع است

به طور کلی می توان پلاستیک های دسته دار را به 4 گروه تقسیم بندی کرد که عبارتند از :

  1. نایلون دسته بندی (معروف به نایلون دسته زنبیلی )
  2. نایلون دسته رکابی
  3. نایلون دسته موزی
  4. نایلون دسته تقویت ( در ظاهر کلی دسته تقویت و دسته موزی تفاوتی ندارد و تنها دسته تقویت دارای دسته مستحکم تری برای تحمل وزن است )

برای افزایش ابعاد نایلون نیز می توان از نمونه های بغل کاست یا ته کاست استفاده کرد

ب

انواع چاپ چاپ اختصاصی روی نايلکس و نایلون چیست ؟

برای چاپ روی نایلون تعداد سفارش شما و نوع طرح انتخابی شما است که قیمت را مشخص می کند . در زیر انواع چاپ روی نایلون و نایلکس را می توانید مطالعه فرمایید .

  1. چاپ فلکسو ( 1 تا 6 رنگ full hd )
  2. چاپ هیلو ( 1 تا 8 رنگ full hd برای چاپ هایی که دارای جزییات بسیار ریز است و مشتری نیاز به یک چاپ با بالاترین کیفیت و جزییات را دارد )
  3. چاپ سیلک ( این نوع چاپ برای سفارشات حجم پایین می باشد و کیفیت چاپ دو مورد قید شده در بالا را ندارد )

 

مطالب پیشنهادی :

ظروف یکبار مصرف غذاخوری سلفی
رایج‌ترین اشتباهات مرتبط با بازیافت پلاستیک
 

قیمت گذاری چاپ اختصاصی پلاستیک

قیمت چاپ باید بر اساس تعداد رنگی که در تصویر شما وجود دارد و نوع چاپتان قیمت گذاری شود ، که در نمونه چاپ های فلکسو و هیلو قیمت تولید کلیشه نیز لحاظ می شود اما برای چاپ سیلک قیمت کلیشه وجود ندارد .

قیمت تولید نیز بر حسب کیلو گرم و قیمت روز مواد پتروشیمی گذاشته می شود . قیمت مواد اولیه نایلونی با نایلکسی متفاوت است .

تفاوت بین مواد اولیه تشکیل دهند نایلون و نایلکس

نایلکس از مواد پلی اتیلنی سنگین ( HDPE ) تشکیل شده که بر خلاف نایلون که از مواد پلی اتیلنی سبک ( LDPE ) تشکیل شده ، مواد اولیه تشکیلی هر کدام دارای ریز مواد دیگری نیز هست که دیگر لازم به گفتن موارد تخصصی نیست.

نایلکس دارای مقاومت بیشتر از نایلون است اما به علت نوع جنس دارای خاصیت تولید صدای بیشتری از نایلون نیز هست و برای مواردی که ظاهر پلاستیک مورد اهمیت است پیشنها ما نایلون است اما برای مواردی همانند تربار ها به علت اهمیت بالای مقاومت پیشنهاد ما نایلکس است .

نایلون تبلیغاتی و تاثیر آن در بازده فروش

با چاپ اختصاصی نايلکس و نایلون شما در اصل هر پلاستیکی که به دست مشتریان خود بدهید یک بنر متحرک در سطح شهر خواهد شد شاید این نوع از تبلیغات قابل لمس برای شما بزده آنی و مستقیم نیاورد اما مطمئن باشید در بلند مدت باعث شناخته شدن برندتان خواهد شد .

 

منبع : www.saniplastmehr.com

لیوان پلاستیکیپلاستیک,نایلون,نایلکس,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:55

ظروف یکبار مصرف غذاخوری سلفی

شاید شما هم مدل هایی از ظروف یکبار مصرف غذاخوری سلفی که دارای چند خانه و یا چند قسمت جدا شده از هم می باشند را در مکان های مختلفی دیده باشید. این شرکت عرضه کننده انواع این محصولات در مدل های مختلف است که می توانید از آنها به عنوان پک پذیرایی و حتی ظرف غذا بیرون بر استفاده کنید. این ظروف همگی دارای درب هستند.

ظروف یکبار مصرف غذاخوری سلفی

 

 

امروزه بسیاری از مصرف کننده ها ترجیح می دهند غذا های خود را درون یک مدل ظرف استفاده کنند. ظروف غذاخوری سلفی چند قسمتی محصولاتی هستند که می توانند نیاز بسیاری از خریدار ها را در این زمینه بر طرف سازند.

این شرکت یکی از ارائه دهنده های این محصولات از کارخانه به خریدار ها در سراسر کشور است. نمونه های مختلفی از این محصولات را می توان در کاتالوگ مشاهده کرد که هر کدام می توانند بخشی از نیاز های خریدار ها را بر طرف سازند.

ظروف یکبار مصرف مشکی چهارخانه کد 403

 

 

یکی از مدل هایی از این ظروف که بسیار پر کاربرد است ظروف 4 خانه هستند. این محصولات می توانند به شکل های مختلفی باشند و طراحی ظاهری آن ها با یکدیگر متفاوت است.

برای مثال یکی از کد هایی که در این شرکت از این ظرف ها تولید و توزیع می شود ظرف کد 403 است که دارای 4 خانه می باشد و می توان از آن ها برای سرو صبحانه های درون بر و بیرون بر و حتی پک های پذیرایی در میهمانی ها استفاده نمود.

از طرف دیگر برخی دیگر از مدل های این محصولات به شکل ظرف های 3 خانه و 5 خانه و حتی در برخی از ظروف مدل دو خانه هستند که می توانند برای مصارف مختلفی خریداری شوند.

 

مطالب پیشنهادی :

رایج‌ترین اشتباهات مرتبط با بازیافت پلاستیک
کاربرد های نایلون حبابدار در خانه
 

تولید کننده ظروف یکبار مصرف مشکی

 

 

این شرکت به عنوان تولید کننده ظروف یکبار مصرف مشکی چندخانه نمونه های مختلف را برای خریدار ها عرضه می کند. برای دریافت تمام مدل های محصولات می توانید از دو راه اقدام کنید.

در مرحله اول می توانید با بخش پشتیبانی و مشاوره صحبت کنید و درخواست کاتالوگ محصولات را داشته باشید.

از طرف دیگر اگر مایل هستید که در ابتدا از تمام مدل های ظروف دیدن کنید می توانید در هر کجای کشور که هستید سفارش پک نمونه از تمامی محصولات را داشته باشید.

این پک شامل سه کارتن ظرف است که از نمونه های مختلف یک عدد گذاشته می شود که خریدار ها بتوانند از نزدیک کیفیت آن ها را مشاهده کنند.

 

 

منبع : www.plastchi.ir

لیوان پلاستیکیپلاستیک,ظروف یکبار مصرف,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:55

رایج‌ترین اشتباهات مرتبط با بازیافت پلاستیک

با توجه به مواد مصرف پلاستیک در زندگی امروزه کمپین‌‌های بسیاری به وجود آمده است که افراد را با محیط زیست بیشتر آشنا می‌کند و اهمیت آن را به سایر افراد می‌‌فهمند اما هدف اصلی و پایه‌ای این کمپین‌‌های حمایت از محیط زیست بازیافت بر روی محصولات بوده است و به سطل زباله ختم می‌‌شود و حرکتی ساده مانند آن که شما زباله خود را به جای انداختن در خیابان و یا همان سطلی که مواد خوراکی خود را در آن می‌اندازید است.
در واقع آنها سعی دارند تا به افراد بفهمانند که زباله‌‌های قابل بازیافت را داخل سطل‌‌های مخصوص خود بیندازند. قیمت مسئله باعث می‌شود تا با خود فکر کنیم که وظیفه خودمان را در قبال محیط زیست انجام داده‌ایم این مسئله مانند آن است که نیمی از یک شیرینی شکلاتی را مصرف کنیم که به شدت برای اکثر ما لذت بخش است اما فقط نیمی از آن را بتوانیم مصرف کنیم.

افراد امروزه با اعتماد بالا به معجزه آنکه تفکیک بازیافت می‌‌تواند تمامی مشکلات محیط زیست را حل کند از عذاب وجدان کمتری برخوردارند و با خود فکر می‌‌کنند توانسته‌اند وظیفه خود را در قبال محیط زیست انجام دهند در واقع روند بازیافت به میزان تقاضای بازار ین قیمت‌ها قوانین عمومی مشخص می‌شود و به سرانجام رسیدن هر کدام به دیگری نیز وابسته است.

در واقع نوع مصرف محصولات توسط ما و نحوه دور اندازی آن‌‌‌ها به خوبی می‌‌تواند میزان کیفیت ظرف آن‌ها را در قالبی جدید برای ما تعیین نماید بیشتر مصرف کنندگان بیشتر از آنچه که تصور می‌‌کنند نقش مهمی در بازیافت کردن دارد با خود فکر کنید که محصولات بازیافت شده باید با محصولات جدید در بازارهای جهانی به رقابت بپردازند در هر شکل چه کسی را سراغ دارید تا محصولی با کیفیت پایین‌تر خریداری کند؟

 

رایج‌ترین اشتباهات مرتبط با بازیافت پلاستیک

انواع طبقه‌بندی مواد پلاستیکی و اشتباهات رایج مرتبط با بازیافت پلاستیک عبارتند از:

  1. همه مواد پلاستیکی قابلیت بازیافت شدن را ندارند
  2. اکثر مواد پلاستیکی با یک روش تولید نمی‌‌شود
  3. پلاستیک‌‌های کثیف بازیافت نمی‌‌شود
  4. بازیافت کیفیت مواد پلاستیکی را کاهش می‌‌دهد

در ادامه هر یک از موارد فوق را توضیح خواهیم داد.

۱. همه مواد پلاستیکی قابلیت بازیافت شدن را ندارند

بهتر است با چند نمونه از مواد غیر قابل بازیافت آشنا شوید موادی مانند کیسه‌‌های پلاستیک بینی‌‌‌ها که بیشتر در جشن‌‌‌ها و رستوران‌‌‌ها مصرف می‌‌شود کاملاً غیر قابل بازیافت هستند شاید برای تان غیر قابل باور باشد که لیوان قهوه‌ای که شما در کافه‌‌‌ها مصرف می‌‌کنید و یا با خود به بیرون می‌‌آورید نیاز به ماشین‌‌های خاصی برای بازیافت شدن دارد و در غیر این صورت نمی‌توان آنها را بازیافت کرد.

بازیافت‌‌‌ها با دو عامل اصلی بسیار مهم تعیین می‌‌شود این دو عامل بازار و دولت است اما در شرایطی که تقاضای کافی از سمت عامل اول یعنی بازار وجود نداشته باشد مواد بازیافتی حدوداً غیر قابل استفاده خواهند بود. در واقع انداختن این مواد داخل سطل زباله هم می‌تواند در اصل ماجرا تفاوت ایجاد کند و در همین صورت است که نمی‌‌توان آنها را به پول تبدیل کرد در نهایت اگر تقاضایی برای محصولات نباشد و یا محصول پس از بازیافت کیفیت پایین داشته باشد محصول به محل‌‌های دفن زباله انتقال پیدا خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی :

کاربرد های نایلون حبابدار در خانه
ظروف یکبار مصرف کریستالی استاندارد
 

 

 

اما عامل دوم یعنی دولت هم نقش بسیار مهمی در این خصوص ایفا می‌‌کند در واقع قوانین دولتی شرایطی را برای بسیاری از شرکت‌‌‌ها در بازار امروزی فراهم می‌‌کند تا آنها بتوانند محصولاتشان را که از نظر قانون مجاز شمرده می‌شود را بازیافت نماید، اما از طرفی دیگر سرمایه‌گذاری عمومی در چرخه بازیافت می‌‌تواند به تداوم و موفقیت بلندمدت برسد. در واقع هزینه‌‌ای که شما برای خرید یک محصول پلاستیکی نو می‌کنید به شدت کمتر از حقوق فردی است که بر روی محصولات بازیافتی نظارت دارد ولی در عین حال بهای محیط زیست خیلی بیشتر است.

۲. اکثر مواد پلاستیکی با یک روش تولید نمی‌‌شود

در این رابطه باید بگوییم که مواد پلاستیکی با توجه به سیستم‌‌های کد گذاری دارای ۷ نوع روش متفاوت هستند آنها بر اساس میزان حرارت وارده و طبقه بندی است. مبانی ساخت مواد پلاستیک پیچیده است. اصولا این طبقه‌بندی شمارشی است از یکدیگر جدا می‌‌شود این طبقه بندی شمارشی این اطلاعات را به شما می‌‌دهد که ماده مورد نظر در کدام یک از دسته‌‌های پلاستیک تعلق دارد به طور مثال بطری‌های آب با بالاترین کیفیت بازیافتی دسته هستند بهتر است آنها را در مقابل نور مستقیم خورشید رها نکنید تا مواد سمی در داخل ظرف وارد نشود چرا که می‌تواند به سلامتی شما آسیب زیادی برساند.

اثری وارده بر روی سلامت انسان‌‌‌ها مسئله مهمی است که باید به آن بپردازیم در واقع مواد پلاستیک مخرب به شدت سرطان زا هستند و ممکن است شما را با این بیماری درگیر کند اما با این حال مواد پلاستیکی با رعایت نکات بهداشت عمومی و پیشگیری از آلودگی‌‌‌ها و باکتری‌‌‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در زندگی شما داشته باشد با این حال مصرف کنندگان باید مراقب باشند تا مواد شیمیایی وارد مواد غذایی نشود بنابر موسسه تاریخ علمی

 

 

گرانی‌هایی که اخیراً در این حوزه پیش آمده است بیشتر در مورد مواد افزودنی مانند بیسفنول و دیگر مواد شیمیایی با نام تالات است که آنها در طول مراحل تولید وارد این مواد پلاستیک می‌‌شود و آنها که بیشتر در حوزه‌‌های لوله استفاده می‌‌شود و همچنین نوع ششم PVC خاصیت انعطاف پذیر پایدار و شفافی با آنها می‌‌بخشد بیشتر متخصصان بر این باور هستند که شما باید از نوع سوم پلاستیک با نام که اغلب در نوشیدنی‌‌‌ها و خوراکی‌‌‌ها وجود دارد به شدت خودداری نمایید.

۳. پلاستیک‌‌های کثیف بازیافت نمی‌‌شود

جعبه پیتزا را در نظر بگیرید این جعبه حتی اگر کمی از سس پیتزا و یا مواد پنیری آن بر روی بسته ریخته شده باشد دیگر قابل بازیافت نیست ولی شما می‌‌توانید آن را برای کود دهی استفاده کنید تمام مواد پلاستیکی که لکه‌‌‌هایی از مواد غذایی بر روی آنها ریخته شده باشد به هیچ عنوان بازیافت نمی‌‌شود در واقع برای آنکه پلاستیک‌‌‌ها به مواد بازیافتی تبدیل شود باید کیفیت خوبی داشته باشد بنابراین این مواد به هیچ سامان به درد بازیافت نمی‌‌خورد.

۴. بازیافت کیفیت مواد پلاستیکی را کاهش می‌‌دهد

در ابتدا بهتر است تعریف پلاستیک را بدانید در واقع پلاستیک نوعی پلیمر است زنجیره‌‌های بزرگی که از اتم در واحد‌‌های تکراری به یکدیگر اتصال داده شده‌اند در مقایسه با انواع یافت شده در طبیعت به شدت بلندتر هستند.

هر بار که یک ماده پلاستیک بازیافت می‌‌شود طول زنجیره پلیمری آنها نیز کاهش می‌‌یابد در نتیجه این مسئله باعث می‌‌شود تا کیفیت آنها نیز کم شود. البته کیفیت گرانول در مواد بازیافتی بر روی بازیافت پلاستیک تاثیر می‌گذارد.

 

 

منبع : www.mavadplastic.ir

لیوان پلاستیکیپلاستیک,بازیافت,زباله,بطری,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:55

کاربرد های نایلون حبابدار در خانه

نایلون حبابدار یکی از پرکاربرد ترین محصولاتی است که وجودش در هر خانه و کارگاهی ضروری است. عمده ترین کاربرد های نایلون حبابدار برای بسته بندی و حفاظت از محصولات است. اما ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردهای متنوع نایلون های حبابدار آشنا کنیم.

میتوان از نایلون حبابدار برای نگهداری و محافظت کردن از محصولات حساس مانند شیشه و ظرفهای شکستنی استفاده کرد.

تقریبا تمام شرکت های الکترونیکی از این نایلون ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده میکنند.

 

مطالب پیشنهادی :

ظروف یکبار مصرف کریستالی استاندارد
پلاستیک در کشاورزی
 


در زمان اسباب کشی میتوان برای محافظت از اشیا قیمتی و حساس آنها را درون نایلون حبابدار قرار داد. این کار خیلی بیشتر از روزنامه میتواند از وسایل شما محافظت کند. فقط کافی است یک رول از این نوع نایلون تهیه کنید و قبل از قرار داندن وسائل داخل کارتون دور آنها نایلون حبادار بپیچید. برای محافظت از بشقاب ها و سایلی ه قصد دارید روی هم قرار دهید میتوانید، نایلون را به اندازه ای که میخواهید ببرید و بین آنها قرار دهید. فضاهای خالی باقی مانده در جعبه را هم با استفاده از این نایلون پر کنید که در صورت جابه جایی و حرکت کردن به هم برخورد نکنند و آسیب نبینند.


برای جلوگیری از فاسد شدن میوه ها و سبزیجات داخل یخچال میتوانید درون آنها را با استفاده از نایلون حبابدار بپوشانید، این کار علاوه بر کمک به سالم ماندن اقلام داخل یخچال باعث میشود که فضای داخل یخچال تمیز تر باقی بماند.به منظور اینکه در حین جاروبرقی کشیدن دستتان خسته نشود میتوانید کمی نایلون حبابدار دور آن بپیچید.


برای اینکه بتوانید از گیاهانتان در برابر سرمای هوا محافظت کنید میتوانید آنها را با لایه ای از این نوع نایلون بپوشانید. این کار باعث میشود که خاک گیاه گرم باقی بماند و همچنین سطح گیاه هم را هم در برابر یخ زدگی محافظت میکند. 

 

منبع : www.plasticatlas.ir 

لیوان پلاستیکیپلاستیک,حبابدار,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:55

ظروف یکبار مصرف کریستالی استاندارد

ظروف یکبار مصرف کریستالی استاندارد  از جمله محصولات پر تقاضا و پر مصرف در تمام دنیا هستند که به دو صورت عمده و خرده در بازار توزیع می گردند تا به راحتی در اختیار خریداران محترم قرار گیرند. با توزیع این محصول در بازار از فروش بسیار بالایی برخوردار شده است که توانسته برای اقتصاد کشور مفید واقع شود.

خرید عمده ظروف یکبار مصرف کریستالی استاندارد

مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف استاندارد

مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف استاندارد از مهم ترین مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف کریستالی استاندارد این است که برای مجالس و گردش ها و برای هیئت ها  بسیار مناسب بوده و سرعت کار ها را تا حد بسبار بالایی افزایش می دهد به همین دلیل است که  امروزه از ارزش بسیار بالایی در بازار ها برخوردار می باشد و با توجه به اینکه زمان زیادی از ورود این محصول به بازار نمی گذرد توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را دریافت کنید. همچنین با قیمت های این محصول به خوبی آشنا شوید و به راحتی و با اطلاعات کافی برای خرید این محصول  اقدام نمایید. مزایای استفاده از این محصول  بقدری زیاد است که این محصول را تبدیل به یک محصول ناب و  کاربردی کرده است.

 

مطالب پیشنهادی :

پلاستیک در کشاورزی
سلفون لبه چسب دار
 

بازار فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی

بازار فروش ظروف یکبار مصرف کریستالیبازار فروش ظروف یکبار مصرف کریستالی  امروزه بسبار پر رونق می باشد به طوری که توانسته تاحد زیادی بر اقتصاد کشور تاثیرات مثبتی بگذارد و تا حد چشم گیری از نرخ بی کاری در کشور بکاهد. این ظروف از جمله محصولات کاربردی و بروز  می باشند که ظرف مدت کوتاهی توانسته اند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند.

خرید  ظرف یکبار مصرف کریستالی در بازار به خوبی صورت می گیرد و همچنین در آمد حاصل از فروش این محصول بسیار مناسب می باشد شایان ذکر است که بدانید این محصول از  ارقام متعددی برخوردار می باشد که ممکن است تمامی این ارقام مناسب عمده خریداران محترم مناسب نباشد بنابراین توصیه می شود حتما در این زمینه با توجه به نیاز کاربری خود و با کمک مشاورین حرفه ای در این مجموعه بهترین محصول مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید.

مواردی که برای یک خرید با کیفیت مورد توجه قرار دهید بسیار است حرفه ای ها در این زمینه تخصص بیشتری دارند بنابراین توصیه می شود حتما در این زمینه با مشاوران حرفه ای در این مجموعه در تماس باشید تا خرید با کیفیت داشته باشید و همچنین از آخرین قیمت های موجود در بازار اطلاعات کافی را دریافت کنید تا بتوانید بهترین ها را برای خود و عزیزان خود خریداری نمائید و همچنین  با تازه ترین های این محصول  آشنا شوید.

 

منبع : www.plastchi.ir

لیوان پلاستیکیپلاستیک,یکبار مصرف,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:56

پلاستیک در کشاورزی

کاربرد پلاستیک در کشاورزی

در سال های اخیر، استفاده از پلاستیک در کشاورزی به کشاورزان کمک کرده است تا تولید محصولات زراعی خود را افزایش داده، کیفیت آن را بهبود بخشیده و اثرات زیست محیطی فعالیت هایشان را کاهش دهند.نه تنها پلاستیک این امکان را فراهم می کند که سبزیجات و میوه ها در هر فصلی کشت گردند، بلکه این محصولات معمولا از کیفیت بهتری نسبت به آن دسته که در زمین های باز، کشت شده اند دارند.

نایلون در کشاورزی

 

پلاستیک های مورد استفاده در کشاورزی

طیف وسیعی از پلاستیک ها مانند پلی اورتان، پلی اتیلن (PE)، پلی پروپیلن (PP)، کوپلیمر اتیلن ونیل استات (EVA)، پی وی سی (PVC) و مواردی با مصارف کمتر مانند پلی کربنات (PC) و پلی متیل متاکریلات (PMMA) در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.
فواید استفاده از پلاستیک ها به شرح ذیل می باشد:

 

راهکارهای نو و پایدار:

به لطف استفاده از پلاستیک های مختلف در صنعت، می توان در مصرف آب صرفه جویی کرده و حتی کاشت محصولات زراعی را در مناطق کویری امکان پذیر نمود. لوله های آبیاری پلاستیکی از هدر رفتن آب و مواد معدنی جلوگیری میکند، می توان آب باران را در مخزن های ساخته شده از پلاستیک ذخیره کرد و همچنین نگهداری از محصولات زراعی در فضاهای بسته مانند گلخانه ها یا پوشاندن خاک با یک لایه نازک پلاستیک (مالچ کشاورزی)، مصرف آفت کش ها و سموم را کاهش می دهد. علاوه بر این، میزان انتشار آفت کش ها در اتمسفر به علت ثابت ماندن میزان آفت کش ها برروی کاورهای پلاستیکی یکسان می ماند.

 

فرصت های بازیافت و بازیابی:

درانتهای عمر مصرفی، پلاستیک های استفاده شده در صنعت کشاورزی مانند کاورهای گلخانه ها را می توان بازیافت کرد.
زمانی که پلاستیک ها از زمین جمع آوری می گردد، قبل از آسیاب شدن، اکسترود شدن، تبدیل به گلوله شدن، شسته می شوند تا عاری از هرگونه شن، علوفه و آفت کش ها شوئد. سپس این مواد را می توان در مصارف دیگر مانند تولید مبلمان مختص فضای باز، مورد استفاده قرار داد. در مواردی که امکان بازیافت وجود ندارد، می توان از پلاستیک های استفاده شده در صنعت کشاورزی از طریق پروسه combustion-Co انرژی تولید کرد.

 

مطالب پیشنهادی :

سلفون لبه چسب دارانواع کیسه فریزر

نایلون در کشاورزی

 

گلخانه ها:

گلخانه ها مانند واحد های مراقبت ویژه هستند.
به لطف آن ها، گیاهان در معرض نور خورشید قرار گرفته و می توانند در شرایط ایده آل طبق خواص فیزیولوژیکال رشد نمایند. پیقیناً استفاده از گلخانه ها این امکان را برای کشاورزان ایجاد می کند که برای محصول خود شرایطی که برای رشد سریع تر و امن تر لازم است را فراهم کنند

 

نایلون در کشاورزی

 

تونل ها:

تونل ها هم به جز مواردی مانند پیچیدگی و ارتفاع، خصوصیات مشابه به گلخانه ها را دارند. محصولات زراعی که در تونل ها کشت می شوند عبارتند از مارچوبه، هندوانه و غیره.

پوشاندن خاک با کاور پلاستیکی (مالچ کردن):
مالچ کردن یا پوشاندن خاک با یک لایه پلاستیک باعث حفظ رطوبت خاک از طریق کاهش تبخیر آن میشود.
این موضوع همچنین شرایط دمایی مناسب را برای ریشه گیاه مهیا می سازد، از تماس گیاه با زمین جلوگیری می کند و با جلوگیری از رشد گیاهان هرز مانع ایجاد رقابت بر سر منابع آبی و املاح، می شود.

 

 

منبع : www.vazinplast.com

لیوان پلاستیکیپلاستیک,کشاورزی,گلخانه,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:56

سلفون لبه چسب دار

سلفون لبه چسب دار

سلفون لبه چسب دار کاربرد فراوانی دارد که تمام آن‌ها قابل نام بردن نیست.

از زمان‌های گذشته برای بسته بندی محصولات از اجناس مختلفی استفاده می‌شده. تا این که با پیشرفت تکنولوژی و صنعت هر روزه محصولات متنوع‌تری برای بسته بندی ارائه شد. سلفون از جمله اجناس مهم برای بسته بندی است که تحول چشمگیری در صنعت بسته بندی ایجاد کرد. این تحول در بسته بندی پوشاک و لباس با پیدایش سلفون لبه چسب دار بیشتر مورد توجه قرار گرفت. کاربرد‌های سلفون سبب شد که صنعتگران متناسب با نیاز‌های خود اقدام به تولید انواع سلفون با ویژگی‌های منحصر بفرد کنند. جالب است بدانید که سلفون برای اولین بار با هدف ایجاد عایقی ضدآب برای میزهای غذاخوری تولید شد. اما به مرور با اختراع دستگاه‌های تولید، محصولات متنوعی وارد بازار گردید که هرکدام مناسب برای یک کاربرد می‌باشد.

 

جنس سلفون چسب دار

کلمه سلفون از کلمه سلولز و دیافین به معنی شفاف گرفته شده.

از جمله محصولاتی که شفافیت آن بسیار مهم است این سلفون‌ها هستند. چرا که اکثر سفارش دهندگان این نوع پلاستیک بسته‌بندی می‌خواهند محصولشان به خوبی قابل مشاهده باشد. کیفیت ساخت بد و ماشین آلات قدمی باعث شفافیت و استحکام کم تولیدی نایلون لبه چسب‌دار می‌شود. این نوع از پلاستیک دارای ابعاد مختلفی هستند که برای محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

سلفون چسب دار

سلفون لبه چسب دار

 

انواع مختلف سلفون لبه چسب دار

سلفون لبه چسب دار در 2 نوع تولید و در بازار توزیع می‌گردد.

  1. پشت صدفی: این نوع سلفون‌ها به عنوان کاور قاب گوشی‌ در فروشگاه‌های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. تماما شفاف: این نوع سلفون هم به عنوان کاور سی دی مورد استفاده مکرر قرار میگیرد.

هر دو نوع سلفون‌ها در جاهای مختلف کاربردهای فراوانی دارند که مطمئنا بارها با آن مواجه شده‌اید.

 

مطالب پیشنهادی :

انواع کیسه فریزر

هر آنچه که باید درباره‌ی مواد پلاستیکی بدانید

ویژگی‌های سلفون لب چسب دار

  • امکان چاپ راحت
  • انعطاف پذیری بالا
  • دارای شفافیت و براقی بالا
  • مقاومت در برابر عوامل خارجی
  • ظاهر زیبا جهت جذب مشتری
  • صاف و یک دست بودن پلاستیک

 

کاربرد سلفون‌ها در صنعت پوشاک

در صنعت پوشاک ظاهر زیبا یکی از عمده ترین موارد، در بازار خرید و فروش می‌باشد.

امروزه برای بسته‌بندی پوشاک و لباس به خصوص لباس‌های مردانه به اصطلاح عامیانه از سلفون لبه چسبدار استفاده می‌شود. از نظر علمی این جنس از خانواده سلفون‌ها می‌باشد ولی فراوری آن به صورت ۵ لایه می‌باشد. این امر سبب می‌شود که سلفون تولید شده به هیچ وجه کشسانی نداشته باشد و از طرفی دارای براقیت بالایی باشد. به زبان ساده‌تر، سلفون لبه چسبدار به دلیل شباهت زیاد به شیشه مورد توجه صنف پوشاک قرار گرفته است. اگر بخواهیم به صورت دقیقتر به کیسه‌های لبه چسبدار نگاهی داشته باشیم. این کیسه‌ها در ۲ نوع کلی تولید و وارد بازار عرضه می‌شوند که هرکدام دارای ویژگی‌هایی می‌باشد. نوع اول این کیسه‌ها در اصطلاح تخصص به سلفون لبه چسبدار معروف می‌باشد. منظور از سلفون در اینجا، سلفونی می‌باشد که به روش Blowm تولید شده است.

 

دارای مقاومت بالا

این جنس دارای دوخت پذیری بسیار مقاوم بوده و از طرفی شفافیت و براقیت قابل قبولی را به مشتریان ارائه می‌نماید. از مزیت عمده این محصول می‌توان به قیمت بسیار مناسب و کمتر در قیاس با ترس‌های لبه چسبدار نام برد. نوع دوم این کیسه‌ها که معمولا در بازار و دسترس عوام می‌باشد به ترس لبه جسبدار شهرت دارد. ترس یا همان BOPP از خانواده سلفون‌ها می‌باشد که به صورت Cast و در ۵ لایه ساخته می‌شود. این محصول به دلیل نوع فرآیند پیچیده‌ای که دارد دارای مزایای فوق‌العاده‌ای می‌باشد و متناسب با نوع کاربرد مشتریان می‌تواند در انواع صدفی، متالایز و… عرضه شود. ترس لبه چسبدار بسیار شفاف تر و محکم‌تر از سلفون‌های Blowm می‌باشد و همانند شیشه براق می‌باشد.

این محصول به هیچ وجه دارای کشسانی نیست و می‌تواند سبب درخشش البسه گردد. از معایب ترس لبه چسبدار نسبت به سلفون لبه چسبدار می‌توان به قیمت بالاتر این محصول اشاره نمود.

 

منبع : www.sadraaplast.com

لیوان پلاستیکیپلاستیک,لبه چسبدار,سلفون,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:56

انواع کیسه فریزر

یکی از راه های حفظ سلامت و بهداشت مواد غذایی که به نگهداری در یخچال و فریزر نیاز دارند، بسته بندی آن ها به کمک کیسه فریزر است. این کار علاوه بر این که از نفوذ میکروب و آلودگی به داخل ماده غذایی جلوگیری می کند، باعث حفظ تازگی و عطر و طعم مواد خوراکی و افزایش مدت ماندگاری آن نیز می گردد. علاوه بر بسته بندی و نگهداری  مواد غذایی که کارکرد اصلی کیسه فریزر است، این محصول پلی اتیلنی می تواند کاربردهای دیگری هم داشته باشد. به عنوان مثال شما می توانید جهت نگهداری یا جابجایی قطعات کوچک و خرده ریزه های خودتان از کیسه فریزر کمک بگیرید.

انواع کیسه فریزر

کیسه فریزر در بسته بندی های مختلفی ارائه می شود. بسته بندی پاکتی را می توان ابتدایی ترین شکل بسته بندی آن دانست. امروزه جهت راحتی کاربری و سهولت در استفاده، انواع بسته بندی های آسان مصرف برای  این محصول طراحی و تولید شده است که می توان به انواع تقویمی، رولی و جعبه ای اشاره کرد. همچنین، امکان تهیه کیسه فریزر به صورت فله و بدون بسته بندی هم وجود دارد.

انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر زیپ دار ، انواع کیسه فریزرهای رولی ، قیمت انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر تولیدی ، صادرات انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، فروش انواع کیسه فریزر ، کیسه فریزر جعبه‌ای، کیسه فریزر فله، کیسه فریزر رولی

کیسه فریزر رولی

در این نوع بسته بندی، برگه های کیسه فریزر به دور یک بوبین که استوانه ای از جنس مقواست رول می شوند. با باز کردن رول می توان هر برگه از کیسه فریزر را از محل پرفراژ که در انتهای آن قرار دارد از برگه های دیگر جدا کرد. جهت حفظ بهداشت، رول کیسه فریزرداخل یک لفاف پلاستیکی قرار داده می شود تا از نشستن گرد و غبار و آلوده شدن آن جلوگیری شود. شکل دیگر بسته بندی، استفاده از برچسب شیرینگ است که با استفاده از حرارت روی محصول وکیوم می شود. کیسه فریزر رولی در سایز استاندارد 35*25 سانتیمتر تولید می‌شود و هر رول آن حاوی 150 تا 200 عدد برگه کیسه فریزر است.

انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر زیپ دار ، انواع کیسه فریزرهای رولی ، قیمت انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر تولیدی ، صادرات انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، فروش انواع کیسه فریزر ، کیسه فریزر جعبه‌ای، کیسه فریزر فله، کیسه فریزر رولی

کیسه فریزر جعبه‌ای

کیسه فریزر جعبه ای در واقع همان کیسه فریزر رولی است که داخل بسته بندی مقوایی قرار داده می شود. این کار باعث می شود تا مصرف کیسه فریزر جعبه ای نسبت به نوع رولی راحت تر باشد. استفاده از کیسه فریزر جعبه ای مانند استفاده از دستمال کاغذی است، یعنی هر برگه از آن را با کشیدن به سمت بالا می توان به سادگی از دیگر برگه ها جدا کرد. به این ترتیب هنگام جدا کردن برگه ها، دست کمترین تماس را با کیسه دارد و احتمال انتقال آلودگی به آن کمتر است. همچنین قرار داشتن برگه ها داخل جعبه باعث محافظت از آن ها در مقابل گرد و خاک و سایر عوامل محیطی می شود.

انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر زیپ دار ، انواع کیسه فریزرهای رولی ، قیمت انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر تولیدی ، صادرات انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، فروش انواع کیسه فریزر ، کیسه فریزر جعبه‌ای، کیسه فریزر فله، کیسه فریزر رولی

 

کیسه فریزر فله

کیسه فریزر را می توان به صورت فله هم تهیه کرد. کیسه فریزر فله فاقد بسته بندی مادر است و به صورت کیلویی خریداری می شود. به همین علت ممکن است برخی افراد سودجو اقدام به تولید آن با مواد درجه دو و سه کنند. اما از آن جایی که این کیسه ها غالبا برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند، تولید آن ها با مواد ضایعاتی می تواند برای سلامتی انسان مضر باشد. بنابراین، لازم است که حتما هنگام خرید کیسه فریزر فله از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. به همین منظور باید به مواردی از قبیل شفافیت، ضخامت، کشش و دوخت انتهای کیسه توجه کنید.

مطالب پیشنهادی :

هر آنچه که باید درباره‌ی مواد پلاستیکی بدانیدسلفون چيست

انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر زیپ دار ، انواع کیسه فریزرهای رولی ، قیمت انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر تولیدی ، صادرات انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، فروش انواع کیسه فریزر ، کیسه فریزر جعبه‌ای، کیسه فریزر فله، کیسه فریزر رولی

 کیسه فریزر زیپ دار

کیسه فریزر زیپ دار که با نام زیپ کیپ هم شناخته می شود،  از ضخامت بالاتر و ظاهری متفاوت تر نسبت به بقیه انواع کیسه فریزر برخوردار است. در قسمت بالای این کیسه ها زائده ای زیپ مانند تعبیه شده که باعث می شود دو لایه پلاستیک روی هم چفت شوند. به این ترتیب امکان نفوذ هوا و رطوبت به محتویات داخل کیسه به حداقل خود رسیده و کیفیت نگهداری آن به مراتب افزایش می یابد. کاربرد  کیسه فریزرهای زیپ دار تنها به نگهداری مواد غذایی محدود نمی شود و می توان آن را علاوه بر مصارف خانگی و عمومی، در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار داد. برخی از موارد استفاده این محصول در صنایع گوناگون عباتند از:

صنایع غذایی (بسته بندی خشکبار، حبوبات، سبزیجات، ادویه جات و…)

صنایع بهداشتی و شوینده‌ها (پودرهای شوینده، پنبه‌های بهداشتی و…)

صنایع شیمیایی (رنگ های صنعتی و ساختمانی، روغن موتور و…)

صنایع پزشکی (کیسه‌های خون، گاز و باندهای استریل و…)

صنایع کشاورزی (کودهای کشاورزی، سموم کشاورزی، بذر گیاهان و…)

انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر زیپ دار ، انواع کیسه فریزرهای رولی ، قیمت انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر تولیدی ، صادرات انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، فروش انواع کیسه فریزر ، کیسه فریزر جعبه‌ای، کیسه فریزر فله، کیسه فریزر رولی

ابعاد استاندارد تولیدی

هر برگه از کیسه فریزر در حالت عادی و به طور معمول در ابعادی با عرض ۲۵ و طول ۳۵ تولید می شود اما در صورت درخواست مشتری امکان سفارشی سازی سایز و ابعاد کیسه فریزر وجود دارد. این محصول را می توان در ابعاد 25*18، 30*20، 32*22، 34*24 نیز تولید کرد. تعداد برگه ها در هر بسته بندی با توجه به ابعاد درخواستی مشتری متغیر خواهد بود. کیسه فریزرهای زیپ دار نیز از ابعاد 2*3 تا 60*70 امکان تولید دارند.

انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر زیپ دار ، انواع کیسه فریزرهای رولی ، قیمت انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، انواع کیسه فریزر تولیدی ، صادرات انواع کیسه فریزر ، تولید انواع کیسه فریزر ، فروش انواع کیسه فریزر ، کیسه فریزر جعبه‌ای، کیسه فریزر فله، کیسه فریزر رولی

رنگ بندی کیسه فریزر

کیسه فریزر در حالت استاندارد به صورت شفاف و بی رنگ تولید می شود. هرچند که با افزودن مستربچ رنگی می توان کیسه فریزر رنگی تولید کرد، اما در حقیقت رنگی بودن کیسه فریزر از معایب آن به شمار می رود. علت این است که رنگ کیسه فریزر ممکن است به مرور به بافت مواد غذایی وارد شده و آن را مسموم کند.

 

منبع : www.vazinplast.com

لیوان پلاستیکیپلاستیک,نایلون,فریزر,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:56

هر آنچه که باید درباره‌ی مواد پلاستیکی بدانید

دنیای ما امروزه برخلاف دورانه‌ای دیگر پر شده است پلاستیک‌ها، مزایای مواد پلاستیک نسبت به فلز و یا چوب، پارچه و یا کاغذ بسیار زیاد است. در واقع پلاستیک‌ها پوسیده نمی‌شوند وزن کمتری دارند و همچنین هزینه پایین‌تری نسبت به سایر محصولات برای تولید کننده و همچنین مصرف کننده دارد برخلاف فلزات که هزینه زیادی را برای هر دو طرف به همراه می‌آورد در واقع شکل دادن به مواد پلاستیک بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی هر نوع از پلاستیک‌ها را با هر شکلی که دوست دارید پیدا کرده و استفاده کنید. با تمام این اوصاف پلاستیک‌ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالا و به شدت مقاوم هستند همه مشخصات پلاستیک را یک اختراع بسیار مهم در جوامع بشری امروزی تبدیل کرده است کشف و اختراع پلاستیک بخش مهمی از دنیای صنعتی و مدرن ما را امکان پذیر کرده است.

میزان دسترسی به بسیاری از کالاها به دلیل پایین بودن هزینه‌ی ارزان پلاستیک بسیار افزایش یافته است، در واقع با وجود این پلاستیک‌ها سطح بهداشت بسیار بالاتر رفته است در واقع دسترسی به بسیاری است مواد خوراکی و غیرخوراکی بدون حضور پلاستیک به شدت گران در می‌آید و یا امکان تولید انبوه آنها میسر نیست اما با وجود پلاستیک می‌توانیم در تولیدات انبوه مواد مورد نیاز خود را دریافت نماییم

هرچند که پلاستیک دارد زمین ما را از بین می‌برد اما با رعایت نکات درست می‌توان از آن‌ها تا سالیان طولانی استفاده کرد.

چه میزان مواد پلاستیکی در جهان بازیافت می‌شود؟

آمار‌های زیادی در این رابطه هر روز منتشر می‌شود اما یکی از آمار‌هایی که به شدت قابل اطمینان است مطرح می‌کند که در سال ۲۰۱۵ حدود ۳۰ درصد یا ۲ میلیارد از کل پلاستیک‌های تولیدی در جهان از سال ۱۹۵۰ تا ۲۰۱۵ بازیافت شده است.

حدود ۵۵ درصد از کل این پلاستیک‌ها یا به روایت مستقیم‌تر ۴/۶ میلیارد تن پلاستیک مستقیماً در خاک دفن شده است حدود ۹۸ درصد و یا ۷۰۰ میلیون تن پلاستیک سوزانده شده است در واقع ۶ درصد یا همان ۵۰۰ میلیون تن در آن سال بازیافت شده است که ۱۰۰ میلیون تن از آنها پلاستیک‌های بازیافتی بودند که همچنان هم استفاده می‌شود.

مدیریت غلط در دفع پلاستیک

مسئله اینجاست که همه مواد پلاستیک گرانول چه آنهایی قرار بود سوزانده شود و چه آنهایی که در زمین دفن شدند سرنوشت‌های یکسانی نداشتند چرا که عملیات دفن پلاستیک در سراسر دنیا یکسان نیست روش‌های متفاوتی در این رابطه انجام می‌گیرد اما همه اینها در نهایت باعث شده است که بخشی از این پلاستیک‌ها به روش‌های مختلف است رودخانه‌ها آب‌های جاری جزر و مد و بسیاری از مسائل دیگر وارد اقیانوس شود.

معمولاً در کشورهای ثروتمند‌ای مانند آمریکای شمالی و یا حتی کشورهای اروپایی و استرالیا نیوزلند کره‌جنوبی و ژاپن چرخی دفن و سوزاندن مواد پلاستیک با دقت و ظرافت بالای انجام می‌گیرد به طور مثال زباله‌های پلاستیکی در محلهای بسته و ان دفع می‌شود و به هیچ عنوان در فضاهای باز که انسان در آن تردد دارند این چرخش صورت نمی‌گیرد به همین دلیل هم زباله‌ها به هیچ عنوان وارد اقیانوس نمی‌شود اما متاسفانه در کشورهای جهان سوم و کشورهای فقیر‌ای مانند جنوب آسیا و آفریقا حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد مواد پلاستیک به صورت نامناسبی دفع می‌شود و طبیعی است که بخش زیادی از آن سر از اقیانوسها در می‌آورد.

مطالب پیشنهادی :

سلفون چيستروش صحیح فریز کردن مواد غذایی

 

این مسائل گفته شده با صرف نظر از مواردی است که در آنها مواد پلاستیک مستقیماً در رودخانه‌ها و دریاها تخلیه می‌شود این موارد در چرخه دوم وارد اقیانوس‌ها و دریاها می‌شود اما در بسیاری از جوامع پلاستیک در همان چرخش اول به جای دفن شدن داخل دریا‌ها و اقیانوس‌ها ریخته می‌شود. سالانه بین ۴/۸ تا ۱۲/۷ میلیون تن پلاستیک وارد تمامی اقیانوس‌های جهان می‌شود در واقع این پلاستیک‌ها هر از گاهی در قطعات بزرگ وارد آب‌ها می‌شود و گاه در قطعات کوچک نیز این اتفاق می‌افتد. برخی قطعات بزرگ در اقیانوس‌ها ممکن است در طول زمان طولانی دارای استهلاک شده و ذره ذره می‌شود و به میکروپلاستیک‌ها یا همان پلایتیک‌های کوچک‌تر از ۵ میلی‌متر تبدبل شوند. اما آن‌ها به هیچ عنوان از بین نمی‌رود و تا مدت‌های طولانی تاثیرات مضرات خود را بر روی محیط زیست و زندگی انسان می‌گذارد.

پلاستیک‌های داخل اقیانوس که در حجم‌های بسیار بزرگ در سطح اقیانوس و یا قسمت عمیق اقیانوس جمع می‌شود. حتی در بخش‌های بسیار عمیق اقیانوس که تا همین چند سال پیش بشر تفکر می‌کرد که کاملا دست نخورده است پلاستیک مشاهده شده است این مسئله می‌تواند ثابت کند که عدم مدیریت در بازیافت پلاستیک‌ها تا چه اندازه می‌تواند بشریت را تهدید نماید در واقع این میکروپلاستیک‌ها در آخر به رژیم غذایی انسان نیز وارد میشود و دوباره انسان را مورد خطر قرار می‌دهد یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ نشان داد که حدوداً ۴ میلیارد فیبر میکروپلاستیک در هر کیلومتر مربع از آبهای عمیق اقیانوس وجود دارد این پلاستیک‌ها خطر‌های زیادی برای حیات موجودات دریایی و حتی انسان دارد.

آیا ساخت مواد پلاستیکی قابل تجزیه امکان پذیر است؟

پاسخ کوتاه به این سوال مثبت است در واقع همان تنها می‌توانیم پلاستیک‌های قابل تجزیه بسازیم بلکه بسیاری از مخترعین امروز توانستند آن را وارد چرخه صنعت کنند. در واقع ما باید نوعی مواد پلاستیکی بسازیم که قابل تجزیه باشد و بعد از استفاده کاملا به طبیعت بازگردد. این بازگشت به طبیعت یعنی بتواند با ارگانیسم‌های زنده مثل باکتری‌ها و قارچ‌ها تبدیل به مواد بی‌خطری شود که موجودات دیگر نیز بتوانند از آنها استفاده کند یا اینکه بتواند ذرات آن شکسته شود و به محصول دیگری تبدیل شود.
در حال حاضر PLA پرفروش‌ترین پلاستیک قابل تجزیه و تبدیلی است که در صنعت وجود دارد اما مشکل این پلاستیک آن است که آن را فقط می‌توان در کارخانه‌های خاصی تبدیل به کمپوست کرد برای این کار هم احتیاج به فشار بالا و همچنین گرمای زیاد دارد و در نتیجه همین pla در طبیعت خود به خود تبدیل به مصارف دیگر نمی‌شود.
اما واقعیت اینجاست که امروزه ما نمی‌توانیم بدون مواد پلاستیکی به ادامه ی زندگی خود بپردازیم چراکه نه تنها مصارف خانگی بلکه مصارف صنعتی از این ماده بسیار بالا است. چرا که فوایدی دارد که نمی‌توان آن را با سایر موادها مقایسه کرد به همین دلیل در تمامی کشورها به این مسئله پی برده‌اند که به جای حذف مواد پلاستیکی آن‌ها را تبدیل به مواد تجدید پذیر کنند.

 

منبع: www.mavadplastic.ir

لیوان پلاستیکیپلاستیک,نایلون پلاستیک,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:56

سلفون چيست

کلمه سلفون در بسیاری از محصولات پلاستیکی استفاده می شود که در بسیاری از موارد غلط است در این مقاله قصد داریم تا انواع سلفون را نام ببریم تا شما به طور کامل با تفاوت و کاربرد های انواع سلفون آشنا شوید تا انخاب دقیق تری داشته باشید

دیگر کاربرد های سلفون

از دیگر کاربرد های سلفون می توان به کاور های cd ، پلاستیک های لب چسبدار ، سلفون های پاکتی که برای بسته بندی های شخصی فروشگاهی استفاده می شود نام برد ، اگر بخواهیم یک مثال دقیق از خود سلفون بزنیم می توان به بسته بندی های نان های فانتزی در فروشگاه ها اشاره کرد .

چاپ سلفون و نحوه محاسبه قیمت چاپ

چاپ روی سلفون با توجه به نوع نیاز شما و کیفیت کاری که می خواهید قیمت گذاری می شود که تعداد رنگ های موجود در تصویر شما تاثیر مستقیمی در قیمت گذاری خواهد داشت ، منظور ما از کیفیت کاری نوع متد و دستگاه چاپی استفاده شده است که به چاپ هلیو ، فلکسو و سیلک تقسیم بندی می شود از همین رو با توجه به میزان هزینه شما می توانیم بهترین ها را در اختیارتان قرار دهیم .

مطالب پیشنهادی :

روش صحیح فریز کردن مواد غذاییکاربرد پلاستیک

 

قیمت چاپ بر اساس تعداد رنگ های موجود در تصویر شما و قیمت ساخت کلیشه محاسبه می شود .

  • چاپ هلیو 1 تا 8 رنگ FULL HD
  • چاپ فلکسو 1 تا 6 رنگ FULL HD
  • چاپ سیلک ( چاپ دستی می باشد و نیازی به پرداخت هزینه برای ساخت کلیشه نیست )

قیمت سلفون

قیمت سلفون شیرینگ ، سلفون استرچ ، سلفون مواد غذایی با یکدیگر متفاوت است از همین رو حتما باید نوع کاربرد شما مشخص شود تا قیمت دقیق به شما ارجاع داده شود .قیمت بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی گذاشته می شود که هر لحظه در حال تغییر می باشد .

 

منبع : www.saniplastmehr.com

لیوان پلاستیکیپلاستیک,سلفون,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:56

روش صحیح فریز کردن مواد غذایی

حتماً شما هم مثل خیلی ها با شروع پاییز انواع مواد غذایی را فریز می کنید تا در پاییز و زمستان از آنها استفاده کنید. اما آیا روش علمی این کار را می دانید؟

 

مواد غذایی قبل از فریز شدن باید به طور مناسب بسته بندی شوند تا عطر و طعم، رطوبت، رنگ طبیعی و ارزش غذایی خود را از دست ندهند و سرمای فریزر و خشکی محیط آن موجب خراب شدن مواد غذایی نشود.

 

نکته مهم این است که پیش از بسته بندی ماده غذایی، میزان مورد نیاز در هر بار مصرف مشخص شود، چرا که بسته ی غذای خارج شده از فریزر، به هیچ عنوان نباید دوباره به فریزر بازگردانده شود.

در منازل از دو نوع بسته بندی برای فریزر کردن مواد غذایی استفاده می شود:

1- انواع ظروف دردار از جنس های گوناگون، مانند پلاستیک و فلز

2- کیسه ی نایلون(کیسه فریزر) یا پلاستیک های زیپ دار ویژه بسته بندی

متخصصان تغذیه توصیه می کنند که مواد غذایی در ظروف شیشه ای در فریزر گذاشته شوند، چون این ظروف ترکیبات شیمیایی ندارند که با مواد غذایی واکنش دهند. اما باید هنگام پُر کردن این ظروف از ماده ی غذایی، مقداری فضای خالی در نظر گرفت تا در اثر انبساط حاصل از یخ زدن ماده غذایی، ظرف نشکند.

بسته بندی با کیسه های نایلون (کیسه فریزر)، متداول ترین روش بسته بندی در منازل است و پس از آن کیسه های پلاستیکی زیپ دار رایج است. به تازگی در بعضی از کشورها از کاغذهای چند لایه برای بسته بندی استفاده می شود. این کاغذها از چند لایه شامل یک لایه کاغذ، یک لایه فویل آلومینیومی، گلاسین، سلفون و یک لایه قابل ارتجاع تشکیل شده اند که برای بسته بندی مواد غذایی مثل انواع میوه، سبزی، گوشت استفاده می شوند. این نوع کاغذها به خوبی از ماده غذایی محافظت می کنند.

اگرچه در فریز کردن درست مواد غذایی، تغییری در عطر و طعم و بوی آنها ایجاد نمی شود، اما بی شک از ارزش غذایی آنها کاسته می شود، به ویژه اگر مواد غذایی بیشتر از زمان استاندارد در فریزر نگهداری شوند.

اگر مواد غذایی به طور صحیح بسته بندی شوند و به سرعت در دمای فریزر سرد شوند، کیفیت خود را بیشتر حفظ کرده و مدت ماندگاری شان افزایش می یابد. پس از گذشت زمان استاندارد، اگر چه مواد غذایی به ظاهر سالم اند، اما هیچ گونه ارزش تغذیه ای نداشته و به تفاله تبدیل می شوند.

روش صحیح فریز کردن مواد غذایی

 

مطالب پیشنهادی :

کاربرد پلاستیکپلاستیک در کشاورزی

بسته های غذایی تان را چگونه در فریزر نگهداری می کنید؟

1- اصولاً باید توجه داشته باشید که دمای فریزر همیشه 18- درجه سانتی گراد باشد. هرگونه تغییر دما، سبب خراب شدن مواد غذایی داخل فریزر می شود.

2- از انباشتن فریزر با مواد غذایی که همگی تازه بوده و نیاز به یخ زدن دارند، بپرهیزید، چون این کار موجب افزایش ناگهانی دمای فریزر و کاهش کیفیت مواد غذایی می شود. بنابراین مواد تازه را به تدریج در کیسه فریزر بگذارید.

3- این نکته را هم فراموش نکنید که اولین بسته ی غذایی فریزر شده، باید اولین بسته ای باشد که برای مصرف از فریز خارج می شود.

اگر این روش ها را به کار ببرید مطمئناً همواره از مواد غذایی تازه استفاده خواهید کرد.

 

 

جدول مدت زمان نگهداری مواد غذایی منجمد در فریزر:

 

ماده غذایی

 

 مدت زمان نگهداری

 

میوه ها و سبزی ها 8 تا 12 ماه
گوشت ماکیان 6 تا 9 ماه
انواع ماهی به جز تن 3 تا 6 ماه
گوشت قرمز خرد شده یا چرخ کرده 3 تا 4 ماه
گوشت فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس و گوشت نمک سود 1 تا 2 ماه

 

منبع : www.paydarplastic.com

لیوان پلاستیکیپلاستیک,موادغذایی,فریزر,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:56

کاربرد پلاستیک

یکی از نوآوری های مهم قرن گذشته ، معرفی و پذیرش گسترده پلاستیک برای بسیاری از برنامه های روزانه بوده است که قبلاً به مواد سنتی مانند فلز ، شیشه یا پنبه تکیه می کردند. پلاستیک ها به دلایل مختلف ، انقلابی بزرگ در بسیاری از صنایع ایجاد کرده اند.پلاستیک ها ، در برابر تخریب محیط زیست مقاومت می کنند ، به طور کلی برای انسان ها بی خطر هستند و اقتصادی و به طور گسترده ای در دسترس هستند. پلاستیک ها با دوام ، سبک و ساخت آنها ، آسان است.بعلاوه نگهداری پلاستیک نیز بسیار آسان است.پلاستیک ها انعطاف پذیر هستند و براحتی شکل میگیرند.

کاربرد پلاستیک در ساخت و ساز

کاربرد پلاستیک در ساخت و ساز

پلاستیک ها به دلیل دارا بودن ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم ، به یک انتخاب اقتصادی جذاب در کل بخش ساخت و ساز تبدیل شده اند.امکانات و راحتی خانه مدرن،توسط پلاستیک تسهیل می شود.

پلاستیک در ساخت و ساز عمدتا برای پروفیل ها (پنجره ها و درها) ، لوله ها ، کابل ها ، پوشش کف و عایق استفاده می شود.دریچه های لوله کشی ، لوله ها ، دستگیره های تزئینی و مهر و موم ها اغلب از جنس پلاستیک هستند ، زیرا در مقایسه با فلز کمتر در معرض خوردگی و گسیختگی میباشند.

دیوارهای داخل منازل می توانند دارای نقوش قالب ساخته شده از پلاستیک باشند ، که نه تنها از نظر بصری خیره کننده هستند ، بلکه می توانند نسبت به سایر مصالح و مواد موجود در بازار از جمله چوب از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشند.مواد پلاستیکی را می توان راحت تر از سایر مصالح در قالب طرح های پیچیده قرار داد و به سازندگان این امکان داده میشود تا با استفاده از مواد پلاستیکی ، ظاهر خانه را در داخل و خارج به زیبایی تغییر دهند.

پلاستیک های مورد استفاده در عایق بندی منازل باعث افزایش راندمان انرژی می شوند. پلاستیک مقرون به صرفه ، قابل انعطاف پذیری و بادوام است و برای همین پلاستیک ، به یکی از ایده آل ترین مواد موجود در بازار برای استفاده در ساخت و ساز در حال حاضر و آینده تبدیل شده است.

مطالب پیشنهادی :

پلاستیک در کشاورزیسلفون لبه چسب دار

کاربرد پلاستیک در بسته بندی

کاربرد پلاستیک در بسته بندی

پلاستیک به دلیل کارآیی مقرون به صرفه ، استحکام ، انعطاف پذیری و سبکی به عنوان یک ماده بسته بندی ایده آل برای انواع مصرف کنندگان تجاری و صنعتی تبدیل شده است.امروزه حتی تولید کنندگان بزرگ نیز به دلیل پایین بودن هزینه تولید ، ترجیح می دهند از راه حل های بسته بندی پلاستیکی استفاده کنند.

بسته بندی پلاستیک بیشتر در صنایع غذایی و آشامیدنی(ظروف یکبار مصرف ، بطری های نوشیدنی ) ، صنایع دارویی ، لوازم آرایشی و بهداشت شخصی استفاده میشود.مواد پلاستیکی در بسته بندی موادی مانند مواد غذایی ، نوشیدنی ، روغن و غیره استفاده می شوند. البته با توجه به نوع موادی که قرار است بسته بندی شوند ، پلاستیک می تواند از درجات مختلف و ترکیبات متفاوتی از مواد مانند پلی اتیلن ، پلی پروپیلن ، پلی وینیل کلرید و غیره باشد.

بطری های پلاستیکی با چگالی بالا از محبوب ترین گزینه های بسته بندی برای شیر و محصولات آب میوه تازه هستند.بسته بندی پلاستیک از نظر بهداشتی ، مواد غذایی قابل خراب شدن را برای مدت بیشتری محافظت می کند.

 

منبع : harirplastic.com

لیوان پلاستیکیپلاستیک , سلفون,لیوان,یکبار_مصرف,بسته_بندی,...
ما را در سایت لیوان پلاستیکی دنبال می کنید

نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 20:56

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :